середу, 15 лютого 2017 р.

«СКРИНЯ ЩАСТЯ» СЦЕНАРІЙ НОВОРІЧНОГО СВЯТА У 1-4 КЛАСАХ

«Скриня щастя»
Сценарій новорічного свята у 1-4 класах
Ведмідь  прикрашає ялинку.
Маша – виглядає із-за ялинки.
Ведмідь – Ось і прикрашена наша Новорічна красуня. Залишилося купити новорічні подарунки. (Скриню закрив, ключ заховав).
-                  Цю скриню треба відкрити на Новий рік, тоді щастя й радість прийде в кожну оселю. А ключик  треба заховати, щоб Маша його  не знайшла.
-                  Ви ж, діти, знаєте її?  Я вам доручаю  оберігати ключик. Домовились! А я відправляюсь за подарунками.
Заходить Маша
-                  «Міша», ти де зібрався? Там скільки снігу випало. Можливо покатаємося на санчатах?
-                  Ні!  Мені треба  до міста за подарунками. А ти залишися вдома. Будь слухняною  дівчинкою.
(Маша кричить)
-Ура ! Скоро Новий рік. Я матиму безліч подарунків.  Але мені цікаво, що в цій скрині? ()читає -   «Скриня щастя »  Зараз я цю  скриню відкрию.  (Дістає ключ).
- О! Яка краса!
Тепер у мене буде справжня лялька. (Під звуки музики лялька встає і танцює).
Танець  ляльки
Маша – Оце чудеса! Неживі речі оживають!
Лялька – Я ожила тому, що до мене доторкнулася жива людина. Всі речі в твоїй скрині оживуть коли до них доторкнешся.
Маша – Ой як класно!  В мене  буде справжнє Новорічне свято.
-                  А де ж Дід Мороз  і Снігурочка! (Дістає Діда Мороза і Снігурочку, ставить біля ялинки)
-                  А чому вони не оживають?
Лялька -  Бо для того, щоб вони ожили потрібно землю застелити білим килимом і біля ялинки новорічний хоровод  затанцювати тричі. Бо число «3» є магічним.
Маша – Так, так! Хороводи ми затанцюємо, а де  взяти  білий  килимок?
Лялька – В цьому тобі допоможе скринька. Потрібно дістати з неї сніжиночки, вони укриють землю білим  килимом.
(Маша дістає із скрині сніжинки)
Лялька – А мені час в дорогу. Мене чекають діти в садочку. Прощавайте!
Маша – «Пока, пока». (Розкладає сніжинки).
Зима і сніжинки
Мов метелики срібні, над нами
Закружляли сніжинки малі.
Новий рік із новими піснями
Йде по нашій вкраїнській землі.
Маша – Гей,  сніжинки, до нас,
Бо прийшов уже той час,
Щоб у танці закружляти
Новий рік час зустрічати
Сніжинки
Ми в небі народилися
Сніжиночки малі,
А нині ми спустилися
До рідної землі.
Веселими, грайливим
Літаєм навкруги
І стелем білі  килими
На поле, на луги.
Ми білесенькі, малі,
Летемо, аж до землі.
Ми кружляємо у танці,
Сніг іде сьогодні вранці.
Летять, летять сніжиночки
Білесенькі, легкі,
Сніжинки – холодинки
Блискучі, мов зірки.
У хмарку ми зібрались
Від подиху зими.
І весело кружляли ми
З  метелицею ми.

Зима
Сніг кружляє в нашій залі
В новорічнім карнавалі,
Застеляє всі доріжки.
Потанцюймо і ми трішки.
Танець сніжинок
Маша – сніжиночки, допоможіть мені затанцювати новорічний хоровод, щоб ожили Дід Мороз та Снігурочка.
Зима – Давай звернемось до дітей які сидять в залі.
-        Діти, давайте всі разом затанцюємо хоровод!
Хоровод 1
Маша (дітає кульки) Смішарики
-        Діти, а як ви гадаєте, хто зараз з’явиться?
-        Хто завітає до нас в гості? Що не знаєте, а я знаю. Зараз нам буде весело. Це ж улюблені герої мультфільму «Смішарики».
Маша - Привіт
Крош – Привіт, друзі! Привіт, Машо! Що це ви тут робите? У вас, що – свято.
Маша – Так, у нас  тут….
Бараш – Я здогадався. У тебе день народження?
Маша – Ні.
Їжак – А, точно. У вас «Хелоувін».
Маша – Ні. Діти, підкажемо їм.
Діти – Новий рік!
Копатич – О, як цікаво! Перший раз чую про таке свято.
Нюша – З розуму можна зійти.
Бараш – Не чув про Новий рік. Це найкраще в світі свято – танцю, музики, пісні.
Каркуша -  Ншечка, ти  така чарна, така модна, так гарно піваєш. Ну покажи, хоч що небуть.
Нюша І – Ой, ми так заморилися.
Нюша ІІ – це просто «хрю - свинство».
Нюша ІІІ – Ну я і вправду, ама гарна і модна. Зараз я вам це докажу.
Заєць – Нюша, Нюша – ти крута моднюща. Гарна, ніжна, мила. А яка красива. Ти просто красуня.
Копатич – Будем разом  танцювати. За Нюшою повторяти.
Індійський танець
Маша – Допоможіть , друзі, затанцювати хоровод.
Хоровод ІІ
Маша (дістає шахи) – Час відпочити .
-              Хто ви такі? (запитує у Королів та Королев)
Король 1 – Ми королі і королеви з усього Світу.
Король 2 – Ми завітали до вас на свято.
Король 3 – Новий рік – це чудове свято.
Король 4 – Новорічний бал – це найкращий карнавал.
Король 5 -  А в подарунок ми принесли вам танок і пісню.
Танець
Пісня «коли прийде Новий рік»
Маша дістає вовка
-              До чого тут цей вовк? (садить під ялинку)  (Маша йде за ялинку; виходить вовки)
Вовк 1 –  Ось поглянь, у хатинці світло горить?
Вовк 2 – І ялинка стоїть
Вовк 1 –  так  тут є дід Мороз і Снігуронька
Вовк 2 – Зараз проберемося  туди і заберем на наше свято і ялинку і Діда Мороза та Снігуроньку.
Вовк 1 – Так вони неживі.
Вовк 2 – А ти хіба не чув, що коли  іграшки торкаєшся в Новий рік, то вона оживає. Ось такі чудеса бувають в Новий рік.
Вовк 1 – зараз ми їх заберемо собі.
Вовки стукають, виходить Маша.
Танець вовків
Маша дістає пістолет і стріляє, замотує вірьовкою вовків.
Маша – ось ви і попалися!
Вовк – Відпусти нас!
Маша – Ні!
Вовк – Ми для тебе  зробимо все, що ти скажеш.
Маша – Гаразд. Допоможіть мені затанцювати хоровод з дітками. (Розмотує вовків).
Хоровод ІІІ
Дід Мороз – Здраствуйте, мої малята!
Всіх вітаю я із святом!
З Новим роком! З щастям новим!
Вам бажаю буть здоровим,
Не журитись, не хворіти,
Здоровіти й міцніти.
Маша – Дідусю, а де  ж снігуронька!
Дід Мороз – Та весь  час  була зі мною. Де аж вона поділась?
Маша – А де вовки? От капосні, клялись мені, що будуть чесними, а Снігуроньку таки вкрали!
Дід Мороз – Хто врятує Снігуроньку?
Маша – я знаю, хто нам допоможе! Бетмани!
Зима – Нумо вітер крижаний,
Неслухняний братець мій,
Завірюху закрути
Бетмана нам приведи!

Бетман – Ось ваша Снігуронька.
Людина  Павук – А ось і розбійники – вовки. Я їх павутиною чарівною зачарував і Снігуроньку забрав.
Маша – Ну, як  можна  їм  вірити, клялися мені, що будуть гарно себе поводити. А знову напакостили.
Вовк  1 – Ой, діти, вибачте нам! Ми не будемо більше вас дурити. Не виганяйте нас, залишіть на святі.
Вовк 2 -  Ми будемо добре поводитися, будемо співати, танцювати. У вас так  весело, так класно!
Маша – діти, пробачимо вовкам? Повіримо їм?
Діти – Так!
Вовк 1 – Я – добрий вовк, я щирий вовк, душа у мене чистий шовк!
Вовк 2 – В мене очі  меткі, в мене зубки гострі, ви пробачте мені, любі дітки!
Дід Мороз – Залишайтеся на святі!
Зима – За вікном летять сніжинки, ходить вітер – сніговій…. Ми танцюємо круг ялинки, зустрічаємо Новий рік.
Снігурочка – Я із святом всіх вітаю…
Зичу щастя і бажаю,
Щоб збулися ваші мрії
Світлі й  радісні надії.
І щоб хороше все збулося!
Бо сьогодні гарне свято
Будем Новий рік стрічати!
А у свято, а у свято
Хай дзвенить пісень багато.
Пісня
Дід Мороз – Настав час запалити нашу ялиночку!
Сяйвом зоряних прикрас
Засвітись, ялинко, враз!
Блискітками підморгне,
Свято наше звесели!
Весели, ялинко, нас
Сяйвом зоряних прикрас.
Раз! Два! Три! Ялиночка гори!

Разом діти – 1,2,3! Ялиночка гори!
Снігурочка – Що ж трапилось! Чому не загораються святкові вогники?
Дід Мороз – Я знаю, хто нам допоможе!
Снігуронька – Хто це?
Дід Мороз – У мене є друзі, маленькі чоловічки, які вміють все ремонтувати. Це – Фіксіки!
Маша – А хто такі фіксіки?
Пісня «Кто такие фикики»
Дід Мороз -  Ну що,  мої любі друзі – фіксіки. Допоможіть запалити вогні на ялинці.
Фіксіки – Допоможемо!
Фіксік1 – Для цього нам потрібно завести ось цей годинник.
Фікік 2 – Щоб він запрацював потрібно заспівати чарівну пісеньку. 12 раз сказати «тік - так».
Фіксік 3 – Станьмо всі разом в коло і заспіваємо пісеньку.
Фіксіки тають в коло співать пісню і танцювать. (9  раз «тік - так», а  тричі хором).
Дід Мороз – Сяйвом зоряних прикра
Завіти, ялинко, враз!
Ялинка засвітилася.

Снігурочка – Бути танцям круг ялинки,
Бути святу, бути грі!
Бо ступає на поріг
Новий Рік! Новий рік!
-        Ти з яких прийшов доріг?
Розкажи нам, що ти бачив?
Що у пам’яті зберіг?

Новий рік – Я – веселий Новий рік.
                        З давніх я прийшов доріг
Побувати всюди встиг.
Завітав у кожну хату,
В кожен дім, у кожен клас,
А тепер в гостях у вас.
 У веселий добрий час!
Поспішав до вас на свято.
Щоб у цей чудовий час.
Вам здоров’я побажати.
Я приніс вам щастя – долю,
В кожну хату, в кожну школу.
Щоб жили ви всі у мирі,
І красиві, і щасливі !
Щоб скоріше виростали
Діточки маленькі
І прославили навік
Україну – неньку!
Ведмідь – Любі діти!
З Новим щастям
З Новим роком!
Незабутнім!
З Новим кроком у майбутнє!

Маша – Хай вам в Новому році
Будуть скрізь удачі.
Щоб ви знали на уроці.
І письмо й задачі.

Зима – З високим балом щоб дружили,
Вчили працювати,
Щоб завжди за вас раділи
Ваші мами й тата.

Дід Мороз – Хай радість квітує у вашому домі.
Щастя й здоров’я у році Новому!
Миру і злагоди в кожній хаті.
Щоб на добро були всі багаті!

Снігуронька – Хай щастя усім нівроку
В кожний день Нового року!
Зоставайтеся здорові!
Далі нам  рушати час.
Через рік обов’язково
В гості прийдемо до вас.
Пісня про Новий рік (співають всі)
Ведмідь – Наше новорічне свято підходить до кінця. З Новим роком, друзі! З веселими канікулами. До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Учням

фото Свято І. Іранка